Jouw opdracht
De job omvat volgende taken:
- Je staat in voor het beantwoorden van mails en telefoons
- Je zorgt voor het voorbereiden en inplannen van de algemene vergaderingen, je stelt dagordes op, zorgt voor het versturen van uitnodigingen, maakt afrekeningen op,
- Je vraagt offertes op, laat herstellingen uitvoeren en volgt deze op
Jouw profiel
- Je bent een administratieve krak die nauwkeurig en gestructureerd te werk gaat
- Enige ervaring als syndicus is een pluspunt
- Klantgerichtheid en initiatief nemen zijn jouw troeven
- Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
- Je bent perfect Nederlandstalig, kennis van Frans en Engels is een troef
- Je bent in het bezit van rijbewijs B
Ons aanbod
Wat bieden wij:
- Een afwisselende job in een dynamisch team.
- Een uitdagende functie met veel klantencontact
- Continue ondersteuning met begeleiding door ervaren collega's en bijkomende opleidingen.
- Een flexibele werkomgeving in een familiale sfeer
- Een aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen
Hoe solliciteren?
Interesse? Aarzel niet en stuur je CV en motivatiebrief naar anja@carlmarien.be.