Wij zijn dus op zoek naar een gedreven syndicusmedewerker om ons jong dynamische team te versterken. Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor vastgoed? Als syndicus ben je verantwoordelijk voor het beheer en de administratie van gebouwen en zorg je voor een positieve impact op de leefomgeving van de bewoners. Elke dag is anders als syndicus: van het beheren van financiën tot het oplossen van technische problemen, het is een enorm gevarieerde taak die zeker bij je past als je op zoek bent naar wat uitdaging. Klantencontact dragen wij hoog in het vaandel en hierdoor zal je veel interactie hebben met de bewoners en persoonlijk problemen kunnen oplossen.
Jouw opdracht
- Je staat in voor het beantwoorden van mails en telefoons
- Je zorgt voor het voorbereiden en inplannen van de algemene vergaderingen, je stelt dagordes op, zorgt voor het versturen van uitnodigingen, maakt afrekeningen op,
- Je vraagt offertes op, laat herstellingen uitvoeren en volgt deze op
- Je zorgt voor de administratieve en boekhoudkundige opvolging van je gebouwen
Jouw profiel
- Je bent een administratieve krak die nauwkeurig en gestructureerd te werk gaat
- Enige ervaring als syndicus is een pluspunt
- Klantgerichtheid en zelfstandig kunnen werken zijn een troef
- Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
- Je bent perfect Nederlandstalig, kennis van Frans en Engels is een troef
- Je bent in het bezit van rijbewijs B
Ons aanbod
Wat bieden wij:
- Een afwisselende job in een jong dynamisch team.
- Een uitdagende functie met veel afwisseling
- Ondersteuning met begeleiding door ervaren collega's en bijkomende opleidingen.
- Een flexibele werkomgeving in een familiale sfeer
- Een aantrekkelijke verloning en flexibele werkuren
Interesse?
Bij verdere interesse CV en motivatie overmaken aan eva@vastgoedvanhoye.be.